La diputada de Compromís Mireia Mollà i el secretari de Compromís a Alacant, Ignasi Bellido, es reuniren ahir amb la direcció del centre i representants de l’AMPA del CEIP Manjón Cervantes per a poder analitzar les conseqüències del nou retard en les obres de rehabilitació del centre educatiu del barri del Pla, a causa de la invalidesa del primer conveni redactat entre l’Ajuntament d’Alacant i la Conselleria d’Educació.

En este sentit, Mollà ha assenyalat que “este retard resulta de tot punt inacceptable després de totes les promeses incomplides, tots els terminis anunciats que mai han sigut realitat i la sensació després d’escoltar l’altre dia al president, Alberto Fabra, que tampoc enguany serà prioritària en els pressupostos autonòmics la inversió en la rehabilitació del col·legi”.

Per tot això, la diputada ha anunciat “la presentació d’una bateria de preguntes sobre els terminis que pensa seguir la Conselleria en l’inici de les obres d’este col·legi, la seua inclusió en els pressupostos autonòmics i poder conèixer el contingut del conveni a firmar per la Conselleria i, alhora, es demanarà explicacions sobre els motius que han invalidat el primer conveni redactat”.

Així mateix Ignasi Bellido ha afirmat que “tots els interrogants que hi ha al voltant d’esta inversió demostren el nul pes polític d’un govern municipal afeblit per la corrupció i la mala imatge”.

“Ni l’alcaldessa, Sonia Castedo, ni el regidor d’Educació, Antonio Ardid, tenen la capacitat de reivindicar res davant de la Generalitat; els sis anys de barracons són també conseqüència de la solitud d’una alcaldessa a la qual li fugen fins els seus companys de partit i això ho paguen les alacantines i alacantins, en este cas les xiquetes i xiquets del col·legi Manjón Cervantes i el conjunt del barri del Pla”, ha afegit.