Iniciativa del Poble Valencià-Compromís ha celebrat a València la seua primera executiva de l’any 2017 en què s’han debatut i arreplegat les idees i propostes amb què s’ha començat a treballar en este període.

En esta reunió de l’executiva s’han tractat les conclusions de l’Assemblea de la formació que va tindre lloc a Elx el passat 3 de desembre, que marcaran la labor d’Iniciativa en els pròxims mesos per coordinar l’acció del partit i el suport al Govern del Botànic i les seues polítiques.

Precisament l’executiva d’Iniciativa ha valorat com una qüestió fonamental i molt esperançadora la renovació del Pacte del Botànic, recentment signada per PSPV, Podem i Compromís, que dona bon compte de tot allò que en només en any i mig ha aconseguit el nou govern i la necessitat de fixar nous reptes per transformar el País Valencià.

L’executiva ha aprovat el balanç comptable de l’organització de l’any 2016 i ha decidit crear una comissió de treball per organitzar els actes de commemoració, a final d’any, del desè aniversari de la constitució d’Iniciativa com a partit i els 25 anys del naixement de la corrent nacionalista ‘Esquerra i País’.