La portaveu adjunta del grup parlamentari Compromís, Mónica Oltra, ha registrat en Les Corts una sèrie preguntes parlamentàries dirigides al Consell després de què el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV) haja publicat hui la resolució de Presidència de la Generalitat per la qual es formalitza el contracte del servici de difusió de diferents accions de comunicació amb l’empresa Media Planing Levante SL, per un import de 3,5 milions d’euros.

Amb estes iniciatives Oltra inquireix al govern d’Alberto Fabra per quin és l’objecte concret del contracte, si considera adequat haver augmentat esta despesa en 1,5 milions d’un any per a un altre situant-la en 3,5 milions d’euros i si té relació este augment amb el fet de què el 24 de maig de 2015 se celebren eleccions autonòmiques.

Segons la parlamentària de Compromís “els ciutadans i ciutadanes estem patint retallades en sanitat, en educació, en justícia, en dependència mentre Fabra dobla la despesa per fer-se propaganda, perquè la publicitat institucional que la Generalitat fa és una publicitat partidària per a fer propaganda del partit que sustenta el poder, el PP, pagada amb diners de tots”.

“Aquesta és una altra manera de desviar els diners públics als interessos del Partit Popular i el que no pot ser és que mentre ací hi ha serveis bàsics que s’estan retallant el senyor Fabra se faça una campanya electoral amb els diners de tots els valencians i valencianes”, ha conclòs Oltra.