Oltra: “És profundament injust el repagament als serveis per a la dependència i la discapacitat que el PP s’entesta en imposar ”

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, ha criticat “la tossuderia del Partit Popular que malgrat que la justícia els ha dit que no poden implantar un repagament de serveis socials per a les persones amb dependència o discapacitat, segueixen encabotant-se en fer-ho”.

Per a Oltra “estem davant d’una situació profundament injusta, ja que l’administració ha d’aconseguir els fons necessaris per als serveis socials a través dels impostos no d’un repagament. Amb el que ha tornat a aprovar el PP en Les Corts els ciutadans pagaran dues vegades pel mateix, a través dels impostos primer i a després través del pagament del servei. Es tracta de repagaments tan amples que el que aconsegueixen és que molta gent no puga accedir al servei”.

Segons la parlamentària de Compromís “el que va dir la justícia en la seua sentència contra este repagament és molt clarificador perquè planteja que açò no són serveis voluntaris quan  el que està en joc és la vida digna de les persones, és a dir la gent no accedeix a estos serveis per gust sinó perquè té una discapacitat, perquè té una dependència, perquè no té la suficient autonomia”.

“La falta de sensibilitat del govern del Partit Popular en l’àmbit de la dependència i la discapacitat és notòria”, ha conclòs Oltra.

Arxivat en: Mònica Oltra

1. vicente jesús segarra gisbert diu:

ME AGRADARIA ANAR EN ALGUNA LLISTA PER AUN LOCALITAT TIN BONA ORATORIA . SOC PENSONISTA TINC MOLT DETEMPS LLIUREY SOC VOLUNTARI DIRIGIS Y PRESNTE UN PROGRAMA DE RADIO FM EN BURJASSOT ME AGRADARIA APYUDAR Y APORTAR MES IDEAS SOCIALS PERQUE GUAYEM AL PP Y EL DESTEREM DEL PAIS VALENCIA . ATTE . VICENT SEGARRA

2. vicente jesús segarra gisbert diu:

DEBERIEN CREAN CENTRESPER MALTS DE ALZEIMER GRATIS EN BARRIS DEL PAIS VALENNCIA AL IGUAL QUE CONTRACAT PREPARADES ,Y AL DROGRODEPENDENTS Y ENFERMETATS RARES QUE SE PARARA LA LEY DE DEPENDENCIA A EFECTE RECTROACIU Y S IGUEREN ELS PARTITD DEL MES NESESITAT , PARASTS , JOVENS , DONES , MILLORA Y DE LA Y SER DONA MALTRATA MES PROXIMITATD AL BARRIS QUE TINGEN LES PERSONES ASOLES COMPAÑIA QUE SE TONER A DONAR GRATUIT LA TELEASINTENCIA Y BEQUES DE COMEDOR Y AYUDES Y SOTP DESAUCIS QUE ES PARAR CUANT GOBERMEM . Y ACABAR EN ESTA DICTADURA EN PLASMA Y EN DIFERIT Y SE TONERA REAUBRIR CANAL 9 ACAMEM LEY MORDADAZA . ATTE. VICENTE SEGARRA

3. Lluís Barberà diu:

M’agradaria tindre la possibilitat d’enviar un escrit directament a Mònica Oltra i a Mireia, a partir de la meua visió de l’economia social i del futur de la política. Tinc 43 anys, no he format part de cap partit i estic buscant no un partit o coalició que em venga millor la llebre que el del costat, sinó que explícitament i davant del públic es mostre favorable a les llistes obertes, a la participació directa dels seus afiliats, a un sistema electoral sense la llei d’Houndt ni històries semblants.

I, pel que fa al valencià, entre altres coses, per la possibilitat d’emprar l’anomenat “lo neutre” en qualsevol apartat com a opinador o com a membre del partit i en publicacions oficials. Està ja present en obres de Ramon Llull i crec que és un punt més a favor del valencià: posar-se al servici de la gent i no “del capital” lingüístic. Ja n’hi prou d’escriure molt sobre eixe tema (amb molta demanda i gent a favor, fins i tot en webs lleidatanes) i que en acabant els polítics facen un ús escrit que no es correspon a una demanda que va més enllà de la popular, ja que hi han persones que han escrit a favor en la web Núvol.

Els compromisos i les iniciatives si només són pactes de conveniència ni són compromisos ni són iniciatives, simplement llavar-se una miqueta la cara i a viure de la politica bona, bonica i barata.

Ací, al pa, pa i al vi, vi: comuniciació directa. Res de culpabilitat ni d’històries per a no dormir i no fer creativitat.