joves-amb-iniciativaJoves Amb Iniciativa ànima a participar activament al dia de l’orgull.

Hem començat un canvi polític amb  la caiguda del Partit Popular al País Valencià. Anem a iniciar un nou temps al·legre, entranyable, amigable en la política i en la societat valenciana. Hui  comencem aquest  nou temps amb la celebració del dia de l’orgull LGTBI, una celebració  anual per a reclamar un tracte just i igualitari cap a les persones LGBTI.

Tenim per davant un temps per a demanar un tracte millor per part de tots sense cap tipus de discriminació, el temps de la foscor ha acabat, comença el temps multicolor  de les Administracions Públiques i, sobretot,  de la política.

Per això,  hem de tractar l’assetjament escolar, un mal que dificulta i no permet que milers de joves puguen ser com ells volen ser. Hem de  definir el concepte de diversitat sexual en les polítiques públiques per a lluitar contra la LGTBFòbia. Hem de continuar demanant a l’Estat una reproducció assistida pública per a què les persones LGTBI puguen tindre un accés igualitari al sistema de reproducció assistida, hem de reivindicar un canvi substancial en la lluita dels drets LGTBI en la cooperació internacional, començant amb denegar un asil polític per motius d’orientació sexual, hem de demanar una política forta contra els delictes d’odi cap a les persones LGTBI.

En definitiva, estem en l’època del canvi si, però també en l’etapa de reclamar allò que durant tants d’anys no s’ha pogut fer davant la negativa del Partit Popular. Ara toca treballar per a tindre en una societat basada en la igualtat reial perquè sense el respecte i execució dels  drets LGTBI no tenim democràcia.