El regidor i 4t tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València Sergi Campillo, va ser triat ahir dilluns com a nou portaveu del col·lectiu de València d’Iniciativa del Poble Valencià en l’assemblea convocada a tal efecte.

Iniciativa del Poble Valencià es troba en un procés de nova configuració territorial, on s’han creat 7 agrupacions supracomarcals. Una d’elles és València, el col·lectiu més nombrós d’Iniciativa i que s’assimila a una supracomarca en la nova estructura, pel seu pes d’afiliació i de persones simpatitzants.

Les persones que formen part del nou Consell Local són: Glòria Tello i Pilar Soriano, ambdos regidores de govern de València i que assumiran la portavocia adjunta, Armand Calatayud i Albert Cañizares, que assumiran conjuntament la nova secretaria d’organització i finances, Luisa Notario i Paco Simó, com a responsables de les sectorials, Paula Tuzón i Xavi Pons, com a nous responsables de la coordinació de vocals d’Iniciativa, i Carmen Arribas i Luis Mora, com a vocals del nou Consell Local.

Donada la nova estructuració, s’havia d’elegir una nova executiva (Consell Local). Sergi Campillo va presentar la seua candidatura, sent l’únic candidat que es va presentar a portaveu i va declarar durant l’assemblea que “em presente a portaveu però també presente un equip de gent: 5 homes i 5 dones, pertanyents a tots els districtes de la Ciutat i de diverses edats. És un equip renovat que té moltes ganes de treballar pel partit, per Compromís per València i sobretot, per la ciutadania”.

Així, entre les línies programàtiques més importants a partir d’ara estarà abordar la renovació de l’estructura de Compromís per València, impulsar i donar suport al nou govern municipal i reivindicar la pluralitat de Compromís com a essència del projecte compartit. “Des d’Iniciativa volem donar un suport clar al nou govern municipal amb

Joan Ribó com a alcalde de València. És un govern de canvi profund que està gestionant de manera exemplar donades les condicions tan terribles que ens havia deixat el govern anterior en mans del Partit Popular”, ha declarat per finalitzar Campillo.