Les eleccions vinents no són unes eleccions més i ‘Compromís-Podemos És El Moment’ s’ha proposat convertir-se en la primera força política del País Valencià i aconseguir un grup propi que represente la veu dels valencians al Congrés dels Diputats. La pròxima legislatura sols suposarà un canvi polític, si no que haurà d’abordar reformes estructurals de diversa índole que afectaran el poble valencià. Per tot això, les formacions taronja i morada uneixen esforços per a mobilitzar tot el seu electorat i aconseguir un fi de cicle polític protagonitzat pel bipartidisme.

Portar el govern del canvi, el govern de les persones, és l’objectiu clar de l’esquerra valenciana que hui comença la seua campanya en Castelló, València i Alacant. Les tres capitals de província han presentat els seus cartells i aquesta nit faran l’enganxada oficial que donarà inicia a la campanya electoral.

Amb molta il·lusió i ganes de canviar el panorama polític actual, marcat per les retallades, les desigualtats i manxat per les vergonyes de la corrupció, ‘És El Moment’ aplega amb molta força per a acabar amb les majories absolutes al PP i al PSOE.

Per tot allò, aquesta candidatura es donarà a conéixer a partir de hui a través de 26 tanques publicitàries, 16 mupis en el cas d’Alacant, cartells en els quals apareix el logo ‘És El Moment’ dissenyat per Javier Mariscal. A més, es farà mailing i envie de díptics, paperetes i sobres. L’enganxada de cartells serà hui a partir de les dotze de la nit.

En València es farà de la mateixa forma i en els cartells apareixeran l’alcalde de València, Joan Ribó i la vicepresidenta Mónica Oltra, encara que són candidats. La intenció és mobilitzar a tot el seu electorat i que passe el mateix que va passar el 24 de maig per a poder aconseguir per primera vegada en la història un grup valencià propi a Madrid.

Castelló també està preparat per a alimentar l’agenda des de hui fins al 20 de desembre, període en el qual no faltaran actes de campanya a l’aire lliure a on els candidats aproparan les línies de la nova política als ciutadans.

Aquestes eleccions ofereixen la possibilitat de liderar una opció electoral que, per primera vegada en la història, convertisca a la Comunitat en subjecte polític i protagonista d’aquest canvi i que, a més, situe a ‘És El Moment’ en primera línia del panorama polític, que reforce els alcaldes i les alcaldesses, regidors, consellera, consellers i a la vicepresidenta.

És el moment de la política en majúscules. I no es pot perdre una vegada més el tren de la història. No es tracta de millorar els resultats electorals per autosatisfacció, sinó de protagonitzar, en companyia d’altres, un moment històric. Un moment per a les persones.